نكاتي در مورد فريزر | تعمير يخچال وستينگهاوس

اولين و تنها ترين نمايندگي مجاز تعميرات وستينگهاوس در تهران

نكاتي در مورد فريزر | تعمير يخچال وستينگهاوس

 

فريزر را خيلي پر نكنيد

اگر مواد داخل فريزر گرمتر از چيزي باشند كه بايد باشد، احتمالا به اين دليل است كه آن را بيش از حد پر كرده‌ايد. اگر مواد داخل فريزر خيلي به هم چسبيده باشند، درواقع مانند عايقي براي يكديگر عمل مي‌كنند و ديرتر و سخت‌تر خنك مي‌شوند.

هواي داخل بايد در سرتاسر محفظه جريان داشته و با تمام موادغذايي در تماس باشد تا همه مواد به يك اندازه يخ بزنند. علاوه بر اين، اگر آن بيش از حد پر شود، اين امكان وجود دارد كه مواد غذايي در برابر دريچه تهويه كه هواي سرد از طريق آن وارد فريزر مي‌شود قرار گرفته و جلوي ورود هوا را بگيرند.

همين امر منجر به آب شدن بستني‌ها و گرم ماندن گوشت مي شود كه مي‌تواند موجب خراب شدن مواد غذايي شود.

فريزر را به صورت منظم پاك كنيد

اگر فريزر به طور منظم تميز نشود، ذرات و تكه‌هاي مواد غذايي داخل آن و به ديواره‌ها مي‌چسبند، و گرچه دماي سرد باعث مي‌شود كپك و باكتري ديرتر رشد كنند، اين امكان را به طور كل از بين نمي‌برند و فريزر شما مي‌تواند به راحتي پر از كپك و قارچ شود.

تميز كردن فريزر علاوه بر جلوگيري از اين موضوع، به بهبود عملكرد آن نيز كمك مي‌كند. فريزر را خالي كنيد و تا كار تميز كردن آن انجام شود مواد را يا به طور موقت داخل يخچال قرار دهيد و يا روي كابينت يا داخل سينك ظرفشويي بگذاريد.

براي پاك كردن برفك و تميز كردن لكه‌ها و رسوبات، آن را هر يك بار در ماه با مخلوط آب گرم و سركه سفيد در يك مخلوط نصف نصف تمير كنيد تا سطوح ضدعفوني شوند.

مراقب كويل‌ها باشيد

بسياري از مشكلات رايج در يخچالها و فريزرها به اين دليل است كه از كويل‌ها به درستي نگهداري نمي‌شود. كويلها اغلب در پشت يخچال قرار دارند و مسئول انتقال مايع خنك‌كننده داخل دستگاه هستند.

براي تعمير يخچال وستينگهاوس مي توانيد با نمايندگي وستينگهاوس تماس بگيريد تا بهترين خدمات را دريافت كنيد.

ادامه مطلب در منبع: نكاتي در مورد فريزر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.